Subject: Palume teie arvamust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 9 Oct 2024 12:37:33 +0300

Tere!

Jõgeva Vallavalitsus menetleb praegu kasutusloa taotlust nr 2411371/11132 
aadressile Jõgeva maakond, Jõgeva vald, Pikkjärve küla, Koiduvälja (Septik 
koos imbsüsteemiga) ja soovib teie arvamust eelnõule.

Arvamuse avalduse kutse põhjus: Jõgeva valla Pikkjärve küla, Koiduvälja 
maaüksusele on ehitisregistrisse esitatud kasutusteatis imbväljakuga septiku 
kasutusele võtmiseks. Ehitusteatis nr 2111201/19887 on väljastatud 
03.06.2021. Kuna veekaevu ehitamise kitsendus (60m imbväljakust) ulatub ka 
riigimaanteele ja te olete piirinaabrid, siis vastavalt EhS 48 5 p 3 kaasame 
teid kasutusteatise menetlusse ning soovime teie arvamust. Projektid ja 
dokumentatsioon on leitav ehitisregistrist, taotlusejuurest. Kui 
kooskõlastaja või arvamuse andja ei ole kümne päeva jooksul ehitusloa eelnõu 
saamisest arvates kooskõlastamisest keeldunud või arvamust avaldanud ega ole 
taotlenud tähtaja pikendamist, loetakse ehitusloa eelnõu kooskõlastaja poolt 
vaikimisi kooskõlastatuks või eeldatakse, et arvamuse andja ei soovi 
ehitusloa eelnõu kohta arvamust avaldada, kui seaduses ei ole sätestatud 
teisiti.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27136018>  (menetlus nr: 
454103), määrake omalt poolt arvamuse avalduse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Arvamust eelnõu kohta ootame kuni 21.10.2024 (k.a). Pärast selle tähtaja 
möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Jõgeva Vallavalitsus) või menetleja (RAGNAR JOOSEP) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister